Melodifestivalen

Oj oj... Snacka om att det bara blir värre och värre för varje år. Ändå sitter jag här, varje lördag och plågas igenom varenda deltävlingar samt finalen. Varför? Jag har ingen jävla aning... Blivit en vana kanske? Äh, jag har ingen aning.

Jag plågas igenom alla delmoment varenda år. "Vilka fula kläder han/hon har", "fan vilken låt", "vad fan är detta?" listan kan göras lång. Sitter och klagar, påpekar, irriterar mig på. Men ändå, sätter jag på 1:an kl. 20.00 varenda gång det går. Förstår inte.

Kommentarer

haha jag har slutat titta på melodifestivalen. Är bara blaj alltihopa och få som kan sjunga...



Alltså jag undrar om de bara är min data men när jag ska läsa dina inlägg är alla å ä ö ersatta med symboler :S Blir svårt att läsa då, men man ser en bit normal text via bloglovin.. Tänkte ifall du ser de också?

Kommentar publicerad 2012-02-19 klockan 11:08:33

nämen! Va konstigt, nu alldeles nyss var de helt okej, inget konstigt med å ä ö.. mysko...

Vet tyvärr inte hur man fixar de :/

Kommentar publicerad 2012-02-19 klockan 20:18:15
Maria en Norrlandsblogg ~ http://mariaenliten.blogg.se/

Hejsan allt bra med dej va gärna med i dagens blogg :)

Kommentar publicerad 2012-03-03 klockan 02:08:40



Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback
bloglovin